Jo pense que la poesia és un bon recurs a l'hora de treballar la llengua a l'aula per què els xiquets i xiquetes aprenen una nova llengua a través d'una manera més didàctica. D'aquesta manera naix la motivació per aprendre.
A la nostra comunitat, tenim un poeta molt representatiu, Joan Valls, que va nàixer a Alcoi. Té unes 23 obres de poesia.
A més de treballar el llenguatge amb la poesia, podem treballar grans continguts transversals, com les emocions i la música. És clar, que hem d'adaptar la poesia amb l'edat que estiguem treballant, per què és un llenguatge un poc difícil, amb paraules complicades, ja que sempre hem de buscar la rima.
En conclusió, a partir de la poesia podem treballar la introducció de la L2, per què a través de la poesia podem realitzar una gran cantitat d'activitas dinàmiques com per exemple un obra de teatre, així els xiquets i xiquetes tenen una curiositat viva per aprendre una nova llengua.
No hay comentarios:
Publicar un comentario