Redacció:
Hola, el meu nom és Laura i vaig a presentar-vos el meu ventall llingüístic. En primer lloc, com podem veure de color blau, la meua llengua majoritària es el valencià, ja que soc valencianoparlant perquè a ma casa i en la meua família sempre s'ha parlat valencià. A més, des de que era petita he estat escolaritzada en línia valenciana, es a dir, des de els tres anys fins als 11 sempre he donat les classes en valencià.
A partir dels 2 anys, que és quan comence a parlar, també tinc contacte amb la llengua castellana (color groc), perquè molta gent del meu entorn la parla i a més, a l'escola sempre donava assignatures en aquesta llengua. A dia de hui, amb la majoria de amics i amigues parle castellà.
Com a tercera llengua trobem el anglés (color rosa), que vaig començar a tindre contacte a tercer de primària, i a partir de ahí porte tota la escolarització estudiant-lo, fins a dia de hui. A més, estic assistint a una acadèmia per a poder traure'm el títol oficial i aprendre un poc més.
Amb color blanc trobem la llengua francesa, un idioma que domine poc perquè sols l'he estudiat durant els quatre anys de l'ESO, però soc capaç d'entendre algun text i si parlen lentament puc entendre-ho.
Per últim i amb color verd puc dir que se un poc de llengua de signes, ja que al mòdul d'educació infantil ens van ensenyar a dir el nostre nom i l'abecedari, però si no el practique no el domine molt be.
I aquest és el meu vebntall llingüístic.
Com a tercera llengua trobem el anglés (color rosa), que vaig començar a tindre contacte a tercer de primària, i a partir de ahí porte tota la escolarització estudiant-lo, fins a dia de hui. A més, estic assistint a una acadèmia per a poder traure'm el títol oficial i aprendre un poc més.
Amb color blanc trobem la llengua francesa, un idioma que domine poc perquè sols l'he estudiat durant els quatre anys de l'ESO, però soc capaç d'entendre algun text i si parlen lentament puc entendre-ho.
Per últim i amb color verd puc dir que se un poc de llengua de signes, ja que al mòdul d'educació infantil ens van ensenyar a dir el nostre nom i l'abecedari, però si no el practique no el domine molt be.
I aquest és el meu vebntall llingüístic.
No hay comentarios:
Publicar un comentario