Hola! 🙋♀️ El meu nom és Laura, tinc 22 anys i estic estudiant la carrera de magisteri infantil a la universitat d'alacant. He creat aquest blog perquè aniré posant totes aquelles pràctiques que anem fent a classe. Des de fa uns quants anys tinc molt clar que vullc dedicar-me als xiquets i xiquetes, ja que vaig començar a treballar amb ells i hem vaig adonar que aquesta era la meua vocació, perquè tu aprens d'ells, i ells aprenen de tu. Quan estic amb ells em sent bé. Per totes aquestes raons vullc formar-me com a docent per poder educar als meus futurs alumnes. Finalment, nosaltres com a futures docents, som les responsables de canviar l'educació per un món millor.

No hay comentarios:
Publicar un comentario