domingo, 10 de febrero de 2019

Reflexió del vídeo

En aquesta entrada vaig a comentar el vídeo que hem vist a classe sobre la ley Wert on Tonucci ens dona l'opinió sobre diverses preguntes que se li plantegen.
En primer lloc destaca que l'educació no pot ser competitiva, té que ser cooperativa.
- ¿Hi ha assignatures més importants i altres que distrauen?
Per a mi no, ja que si que és pot considera que hi han algunes que creuen més interés en els xiquets que altres, però totes tenem la mateixa importància. A més, tenim que promocionar una escola per a tots, amb un ampli ventall de llenguatges.
- Segons la LOMCE, eliminar l'educació infantil.
No es pot eliminar l'educació infantil, ja que, els primers anys de vida dels xiquets i xiquetes son on és formen els coneixements, per això és imprescindible.
- Educar amb la diversitat 
Tots els xiquets deuen estar a la mateixa escola, la diversitat no té que ser un criteri de selecció i exclusió. Tots els xiquets deuen estar a les escoles ordinàries, amb les seues adaptacions necessàries per a una correcta evolució. Amb açò, es necessari anant eliminat les escoles d'educació especial.
- Recuperar les revalides
Jo no estic d'acord amb aquesta iniciativa, ja que, amb les revalides sols és pretén avaluar a les persones, no el seu rendiment acadèmic.
- Educació pública
Segons Tonucci, tots els alumnes tindrien que estar a l'educació pública perquè reduir les inversions fa comprometre al futur. Però per a mi, pense que cada família és responsable de decidir la forma d'educar als seus fills i on matricular-los, ja siga a l'educació pública, concertada o privada.
- És important l'educació?
El més important és l'educaciò dels pares, ja que, busquen la realització dels desitjos, la qual està connectada la felicitat, i si els pares son feliços, u trasmeten als seus xiquets. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario