Hui hem llegit el article "Fer de mestres" fent així la primera lectura oralitzada. Cal destacar que el text està escrit amb la meua primera llengua, el valencià, per això no he tingut cap dificultat a l'hora de llegir-lo i entendre-lo.
En primer lloc, hem fet una primera lectura individualitzada. Quan hem acabat, ens hem reunit amb el nostre grup de treball i una component, en aquest cas Ángela, ha llegit el text en veu alta i li hem pogut corregir les errates que cometia a mesura que anava llegint per aixina poc a poc anar millorant.
Una vegada finalitzada la lectura, hem posat en comú la idea principal del text i hem fet una petita reflexió en grup. Després hem posat en comú totes les idees amb la resta de la classe, i han llegit el text en veu alta dos companys, Leandro i Ángela.
Al posar en comú el text amb les companyes del grup i amb la resta de la classe si que m'ha canviat la percepció global, ja que t'ajuda a entendre millor totes aquelles idees que no havien quedat molt clares i també el proporciona una nova visió del text que tal vegada no havies vist.

No hay comentarios:
Publicar un comentario