Estimades famílies:
Us faig arribar aquesta carta perquè pense que hem de canviar el programa lingüístic del nostre centre. Tots i totes és fareu la pregunta de per què canviar-lo, doncs la resposta és molt senzilla.
Amb aquesta reforma pretenem corregir els desequilibris entre les llengües oficials i augmentar el domini efectiu de l'anglés. A més, assegurar el domini de les competències plurilingües i interculturals. Per això, creiem que es convenient aplicar aquesta nova llei, la 4/2018 en la que s'estableixen aquestos ítems:
En primer lloc, una nova distribució horària, on, en l'etapa d'educació infantil, un màxim del 10% de l'horari curricular dedicat a l'anglès, i per al valencià i castellà s'estableix un 25% del temps lectiu.
Si aquesta reforma s'acceptarà, deuríem canviar el projecte lingüístic de centre.
Des de el equip directiu del centre s'ha pensat fer aquesta reforma per què és creu convenient per als xiquets i xiquetes, ja que deuen tindre un bon domini de les llengües majoritàries i minoritàries, per què per al seu futur serà de bon ús.
Està clar, que al nostre centre hi ha professors i professores capacitats per impartir adequadament l'ús de les llengües, ja que, així, afavoreixen tant la competència oral com la escrita.
Ús convoquem a una reunió informativa que tindrà lloc en la sala d'actes el proper divendres, amb la finalitat de donar més informació per part del docents com de l'equip directiu.
Gràcies per la vostra atenció, atentament el director.

No hay comentarios:
Publicar un comentario