Vaig a fer aquesta entrada per què com tinc que sortir abans de classe per agafar el autobús no puc signar, però si que vaig a les classes. Isc a la una i quart per què tinc que agafar-lo a la una i mitja, ja que tarde una hora en arribar al meu poble i a les quatre hem pose a treballar, i si tinc que esperar-me una hora a agafar el autobús no arribe a la feina.
En primer lloc, la nostra companya Carmen Maria ens ha fet la seua exposició sobre la ressenya del llibre "Infàncies. Educar i educar-se". A continuació, la companya Ana Ayllón ens ha presentat la seva ressenya sobre el llibre "L'artesania de la comunicació". Quan han acabat les seues exposicions, hem vist una petita pel·lícula que serveix per introduir el següent tema, i després farem un petit comentari.
Quan hem acabat de fer el comentari a classe sobre el vídeo, la professora ens va a explicar la pròxima pràctica que hem de realitzar, "Estratègies d'intervenció en un conte". Aquesta pràctica l'exposarem el proper divendres.
No hay comentarios:
Publicar un comentario