Vaig a fer aquesta entrada per què com tinc que sortir abans de classe per agafar el autobús no puc firmar, però si que vaig a les classes. Isc a la una i quart per què tinc que agafar l'autobús de una i mitja, ja que tarde una hora en arribar al meu poble i a les quatre hem pose a treballar, i si tinc que esperar-me un hora a agafar el autobús, no arribe a la feina.
La classe de hui era pràctica, i per escomençar hem donat el nostre punt de vista sobre la xarrada que vam assistir el dilluns. Jo he comentat lo que més hem va cridar l'atenció, i també dues companyes han parlat sobre el tema. Una companya ens ha contat que va assistir tant a la xarrada del matí com la de la tarda, a pesar que era la mateixa, però ens ha dit que va ressaltar coses que a la del matí sols va comentar.
Acabat este xicotet debat, la professora ens ha explicat la següent pràctica a realitzar en grup, la de TILC. Quan ha acabat l'explicació, hem escomençat a treballar en grup, i el treball l'exposarem el proper divendres de classe.
I açò és tot el que hem fet a la sessió de hui.
No hay comentarios:
Publicar un comentario