A aquesta entrada del blog, vaig a fer una reflexió sobre el vídeo que hem vist a classe sobre l'escola de bressol.
La manera que tenen de treballar a esta escola de bressol és la següent:
Al matí, fan el "Bon dia", on els xiquets i xiquetes tenen 30 minuts per entrar a l'aula i tindre suficient temps per acomiadar-se de qui el porte a l'escola. A aquest temps, els xiquets i xiquetes parlen i fan diàleg, un hàbit que serveix per al vocabulari i la interacció. A més, una cosa que ma cridat l'atenció és la llibreta viatgera, ja que és com un tresor per als infants, i cada un se la emporta el cap de setmana a s'ha casa.
Després trobem la secció del conte, on és molt important el moviment corporal.
Per últim trobem el joc lliure, on els xiquets i xiquetes son capaços de relacionar-se i descobrir coses noves. D'aquesta manera, podem observar conductes que és donen en els infants, ja siguen positives o negatives.
És molt important la relació adult-infant ja que aprenem a conèixer-nos a nosaltres mateixos. A partir de les activitats, els gestos i les mirades anem interpretant tot el que fa infant. A tot açò, hem de buscar un moment d'aproximació a l'infant i saber individualitzar, per què cada un, és un món diferent.
Com a conclusió final, pense que és molt important l'ambient que creem a l'aula i com distribuïm la rutina, ja que, els infants passen una gran quantitat de temps amb nosaltres i hem d'acompanyar-los en el seu procés d'aprenentatge, a més, de crear un ambient de seguretat i confiança.
No hay comentarios:
Publicar un comentario